De "Staf" en een samenwerkende venootschap.



Hier vertelde ik dat er nog een minimeneerkestrui in de maak was.
Alleen werd er wat gesukkeld met de boordjes.
In boordjes en ook in het "in mekaar zetten" van breiwerkjes ben ik een kluns.

Maar door die gebroken arm kreeg ik hulp.
Van de andere oma!
Een oma die een kei is met breiwerkjes.
Had ik nu toch even geluk.
En ons minimeneerke ook 
want
 nu kwam het helemaal goed met het truitje.


DE STAF



Resultaat van een samenwerkend venootschap!
Dankjewel allerliefste andere oma!
Staf uit Jules & Julie
Breiwol van scheepjes Wol en Zo
Knoopjes van Caroly


Het minimeneerke mag nog een beetje groeien.
De "Staf" blijkt nog ietsjes te groot.
Ook in "de juiste maat schatten" moet ik nog hard oefenen.
Misschien is op voorhand de maat nemen een optie?
 ;-)


Reacties

  1. Dat zal minimeneerke prachtig staan. Mooi gemaakt! Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er in groeien is toch mooi, beter dan er snel uit gegroeid zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig vestje en helemaal af met die knoopjes, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefdevol vestje van oma en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig !! ik moet nog ff wennen aan je nieuwe blog maar dat komt wel weer :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefdevolle samenwerking van de oma’s voor het kleine manneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jullie samen, twee oma's, bezig zijn voor hun kleinzoon. De knoopjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk, zo'n collega oma. Ik zou willen dat ik er ook een wist, want ik kan best netjes breien, maar verpest altijd alles als het in elkaar moet! Het vestje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief die samenwerking van 2 oma's aan dit lief vestje voor het minimeneerke.
    De knoopjes zijn zo schattig!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sla je even om de oren met de naai-dooddoener "meten is weten". Door veel met mijn neus tegen de (schoongeverfde ;) ) muur te lopen, weet ik dat ondertussen als de beste. En nog laat ik dat soms aan de liefhebbers #schaterlach.
    Ik zou haast zeggen; gelukkig is het nog wat aan de grote kant, zo'n schoon trui'ke, ik zou er bijna zelf van leren breien ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.