Verrassend te vroeg...




De voorbije dagen was het hier hectisch.
En niet alleen omwille van het groot familiekerstfeest!






Er is er eentje die ons helemaal heeft verrast.
Twee weken vroeger dan gepland.
werd hij net geen kerstekindje.
Onze kleine Baptist.
Heel erg ienieminie is hij.

Maar het is waar wat ze vertellen!
Ik moet het dan toch geloven.
Kleinkinderen zijn echt 
de allerschoonste van de hele wereld! :-)





Ik, die dacht de beloofde verzorgingstas met toebehoren
op mijn gemakske tijdens de kerstvakantie te maken,
zal nu snel in actie moeten schieten.


Het quiltdekentje voor de box was gelukkig wel klaar.


en op de valreep ook een bijpassend krinkeldoekje.



                                               
    Twee volle weken kerstvakantie om te genieten van onze kleine Baptist.
Wat een rijkdom.
Wat een zalig geluk.



Voor kerstkaartjes zal er weinig tijd overschieten.
Mag het dit jaar eens iets met Pasen worden. ;-)

Daarom langs deze weg alvast aan alle bloglezers :

Een heel mooi eindejaar en alle goeds voor 2017!

En voor de allereerste keer wens ik jullie dit als "moeke".
Ik moet bekennen...
Het is toch nog wel wennen die nieuwe titel!
:-)







Reacties

  1. O echt? Is het kindeke al geboren? Wat een mooi kindje ♥ zo'n fijn gezichtje en zachte haartjes.Kan mij voorstellen dat je daar aan wilt snuffelen.
    Fijn dat je de hele Kerstvakantie hebt om te genieten en kan wennen aan de nieuwe eretitel!!
    Ik ben erg blij voor jullie.
    Je boxkleed is prachtig, herkenbare Onliemiestijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, Kris. Van harte gefeliciteerd, met dit lieve, kleine kindje. De wereld is weer een beetje mooier geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een rijkdom Kris zo'n klein baptistje
    Genietze
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat een prachtig kindje. Heerlijk. Gefeliciteerd met je nieuwe titel!
    Heel vakantieperiode.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gefeliciteerd Kris, met je prachtige kleinzoon. Wat geweldig.
    Geniet jij hier maar lekker van deze kerstvakantie en laat de boel maar de boel. Dat komt wel weer. Enne... paaskaartjes zijn ook leuk.
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke proficiat allemaal. Zo vertederend hè, een eerst kleinkindje en dan nog in deze tijd van het jaar. Kan het nog mooier. En met de kerstkaartjes mag je wachten tot Pasen, het is je van harte vergeven. Nu genieten maar moeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat moeke Kris! Jij hebt lopen stralen op je grote kerstfeest ;).
    2 weken lang genieten, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd! Voor het eerst oma worden is een van de mooiste dingen in het leven, ja, ik heb dit ook meegemaakt. Geniet maar met volle teugen van dat mooie kleine wondertje dat daar in je armen ligt.
    Ik wens jullie een mooi eind van het jaar en alle goeds voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een pracht wondertje dat wordt genieten als moeke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag moeke !
    Sla de kaartjes maar over, gewoon regelmatig een foto posten van de kleinzoon is veel beter :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon, geweldig nieuws :-) Geniet er maar lekker van, geen kaartjes geen probleem ;)
    Ook voor jullie een fijne jaarwisseling, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hield je blog telkens al in de gaten, dacht dat het zomaar eens vroeger zou kunnen komen. En nu is het er, wat fijn, ook dat alles goed is. Is het niet geweldig om zoiets moois als een kleinkind te hebben? Ontzettend gefeliciteerd!Geniet ervan en wat ga je een mooi jaar tegemoet met een nieuwe titel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve 'Moeke', ook langs deze weg nogmaals van HARTE gefeliciteerd!
    Baptist heeft prachtige en unieke Onliemiecreaties gekregen om zijn leven mee te starten <3
    Blij om te lezen dat hij écht te vroeg was (of gewoon een beetje eigenzinnig? :-)), want ik dacht al,dat ik iets raars op je kerstkaart had gezet hihihi!
    Geniet lekker van je prachtige kleinzoon!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Felicitaties voor de ouders, grootouders en familie
    Wat een schatje! En nu maar genieten.... heel mooie naam trouwens
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, wat geweldig dit Wonder!! En wat ben ik blij voor de papa en mama.. en de nieuwe Moeke natuurlijk ;o) Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!! De eretitel zal vast snel wennen! De cadeautjes die je al wel af hebt zijn geweldig lief, en daar zal de kleine zeker heel veel plezier aan beleven. Ik wens je nu een heerlijke tijd met deze kleine prul en lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een schatje!!!
    Oma van ♡ gefeliciteerd, en nu maar genieten samen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dikke proficiat!! Geniet er maar van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En ik wens jou en je familie ook een mooie jaarwisseling en een fijn en gezond 2017!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heerlijk, van harte gefeliciteerd met je nieuwe titel. Een mooi lief klein frummeltje wat zal jij daarvan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele hele dikke proficiat,'moeke'!!!!!
    Geniet maar volop van Baptist (zo'n schoneke, zeg)
    Mijn beste wederwensen voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kindje, om trots op te zijn. Geniet maar van de kleine.
    Mooi boxkleed en krinkeldoekje.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ah, via deze weg krijg ik toch al een foto te zien van Baptistje :-). Wat een schoontje, maar gezien de ouders, kon dat niet anders hé ;). Geniet ervan!! En bedankt nog voor het heerlijke kerstfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach lieve Oma, gefeliciteerd met de kleine Baptist! Wat een geweldig kerstcadeau! Lekker genieten met elkaar. En ja het is de schoonste! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. van harte gefeliciteerd Grootmoeder!!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met de kleine schattige baptist

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah wat een mopje! Proficiat oma en geniet ervan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moeke is toch de schoonste naam die er is zeker !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.