Hij komt... hij komt...



Het begint enorm te korten.
Nog maar 5 weken.
En ik die dacht :  nog 7.
Ik was er gerust in.
7 weken!
Nog tijd genoeg ...
Hij komt...
hij komt...
Over 5 weken al
en
misschien ook vroeger...
Dat weet je nooit.
Ons ieniemieniemeneerke!



Ik heb nog heel veel naaiwerk gepland
dus is het toch weer stressen.
Hebben we hier ooit al anders geweten?

Er staat een verzorgingstas
en aankleeddekentje
op de meest dringende todo-lijst.
Nog werk voor de boeg!

En daardoor ook heel weinig tijd om te bloggen.
Ik probeer nog overal te lezen maar ook dat lukt me niet helemaal.


Tussendoor maakte ik nog een badjasje.
Wel wat op de groei... schijnt het?
Na 25 jaar heb ik niet meer zo'n zicht op ieniemieniemaatjes.
Patroontje komt uit de Maison Victor.






En de voorbije week werkte ik een bandwerkproject af.
In viervoud.
Het moet nog even een verrassing blijven.
Toch al een heel klein tipje van de sluier.




 Nu volgt er eerst nog een spannend weekend.
Neen geen Misteria Lane weekend deze keer.
Wanneer plannen we nog eens iets met de Misterialanedames????
Maar we trekken wel weer naar Dardennen.

Jullie horen het later.
Dan wordt heel de sluier opgelicht.


Ook voor jullie allemaal
alvast een fijn weekend.





Reacties

  1. Oh guttegut, straks ben je oma, wat een feest. Je weet nog niet half hoe verliefd je gaat worden opm dat kleine mensje. Wat een schat van een badjasje. Ja, en wat je nog meer in petto hebt voor ons zullen we moeten afwachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super schone badjas!

    Ja, waarom plannen we geen misteria lane weekend meer? Misschien in de kerstvakantie?
    Heel veel plezier in de Ardennen!

    En hopelijk niet te veel everzwijnen op jullie weg.!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de kerstvakantie wordt nipt... dat is zo'n drukke vakantie... na jouw examenperiode? Wat denk je... nog eens een dagje naar een stad? Lekker eten (en drinken) en heel hard bijbabbelen? Doen we hé!

      Verwijderen
    2. Ja ja ja !! Maar na de kerstvakantie, want die is hier ook 'volgeboekt'

      Verwijderen
  3. 't Is handgemaakt en met liefde, dat is het belangrijkste! Ik ben wel erg benieuwd.
    Het badjasje is mooi. Wat een geluk heb je dat er een klein mensje op komst is en dat je daarvoor kan naaien.
    Tot overmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig badjasje ! En wat een vreugde moet dat zijn ten huize Onliemie, uitkijkend naar dat mini-meneertje en ondertussen tegen de klok in nog allerlei moois makend.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij komt hij komt....oeh spannend!!!!! En zo leuk Kris
    En ze komen ze komen....je bestelde knoopjes we hadden hier even wat vertraging....excuses
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan wordt een blits ieniemieniemeneerke!
    Een ware Don Juan in badjas!
    De vrouwen liggen straks aan zijn voeten (in ieder geval mama en oma :-)))
    Wat een spannende tijd.... maar het haalt het beste uit jou naar boven. Zeker weten dat het op tijd af komt allemaal.
    Liefs,
    Sandra
    P.S. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogpost. Misschien komt er wel ooit een boekje van de muisjes voor jullie lieve ieniemienie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan die PS hou ik je! Zet me maar alvast op de lijst van wachtenden!

      Verwijderen
  7. Mooi badjasje! Ik kijk ook al uit naar de verzorgingstas, lijkt me een heel werkje.
    Spannend hoor, die laatste weken.
    Chique knopen op je bandwerkproject.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hé die knopen...Van wie zou ik die tip gekregen hebben? ;-)

      Verwijderen
  8. Hoe spannend! Uitkijken naar je eerste kleinkind! Dat worden daar nog hectische dagen ten huize Onlie Mie. Dat badjasje is alvast al heel goed gelukt! Doe zo verder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh spannend,
    nog maar even doorwerken dan!
    Wat een allerschattigst badjasje♡
    Goed weekend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah dat badjasje, zo superlief. Wat wordt het spannend he. Ik leef met je mee. Vorig jaar om deze tijd zaten wij al te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohla, dat gaat precies vooruit, over vijf weken al...
    Komaan oma, vitesseke rapper ;-).
    Hoe schattig is dat badjasje trouwens!
    Dat bandwerk, daar ben ik benieuwd naar, bij Janusje zag ik ook al bandwerk passeren op Instagram, hmmmmm :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lap ik trapte erin en vulde de titel aan met de Sint ! :-)
    Als de dochter mij achterna gaat doet ze er twee weken bij, dan heb je iets meer tijd om te naaien (of te stressen, plaag plaag)
    Tot morgen schatske ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijven herhalen dat alles goed komt en ademen ;).
    Het lijkt me héérlijk om je op deze manier te kunnen voorbereiden op een wolkje geluk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reuze spannend hoor, je bent zodoende erg druk.
    Heel lief dat badjasje.
    Fijn weekend,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend!! Wel het hoofd koel houden he, kersverse ouders en ieniemieniemanneke hebben niets aan een oververhitte oma ;) Succes met alles, veel plezier in Dardennen en je badjasje is in ieder geval super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het badjasje prachtig, het lijkt zo heerlijk zacht en ik kan me er goed een klein mannetje in voorstellen. Onze oudste is vandaag 18 geworden, zo'n bijzondere dag.
    Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog maar 5 weekjes, dat gaat hard. Zo spannend. Veel plezier in Dardennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe schattig is het badjasje geworden!... en ja wij tellen ook, af wat spannend zeg .
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O dat badjasje, en dat daar dan staks zo'n lief klein mannetje in woont.
    Love it! Jij een heerlijk weekend! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig badjasje voor een kleine prins.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh zo spannend zeg.
    Gelukkig heb je bij de eerste meer kans om overtijd te gaan ;-).
    Héél schattig badjasje.
    Ben benieuwd naar de bolle buik met kerst :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.