Action

Hij is open.
De Action bij ons in de buurt.
De vriendin, die dicht bij de Nederlandse grens woont, had het er vaak over.
Hoe leuk en vooral hoe goedkoop het er was!
En nu hebben wij hem ook!
Het is leuk.
En het is goedkoop.
Ik ben gaan kijken.
En het is zo!
Er waren heel veel mensen met een vriendin aan de Nederlandse grens.
Heel veel mensen die kwamen kijken.
En kopen, heel veel kopen!
Hoe ik mijn slag al een klein beetje thuis haalde zie je hieronder.
En ik heb me echt super hard ingehouden.
Maar ik kan nog eens terug.
Dat wisten die andere mensen niet.
Dat je nog eens terug mag.
Denk ik...






De Beanies zijn intussen bandwerk.









Met kleine variaties.
Een beetje korter...
Een ander kleurtje...
Een groter maatje...







Gelukkig zijn de temperaturen  intussen ook een beetje aangepast!
Het haakt lekker weg!
Jongste dochter, schone zoon in wording maar ook eigen zoon zijn kandidaat.
De echtgenoot niet.
Nog niet...






Reacties

  1. oh jee, ik ga vaak even met de dochters naar de Action voor een kadootje voor een verjaardag, maar we komen ALTIJD terug met een tas vol andere dingen. Hihi. heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, de action is zo gevaarlijk ;)
    Te leuke spullen, en je neemt altijd meer mee dan je nodig hebt ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het haken te pakken zeg! Een bezig bijtje ben je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat straks, bijna de hele familie met Beanies op loopt...
    Met een Onlie Mie merkje :-D

    Ach ja die Action, super handig als je deze winkel in je buurt hebt.
    Herkenbaar ook dat je met veel meer thuis komt dan er op je lijstje stond.
    Maar dan nog....kost het bijna nooit meer dan een paar tientjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij is het altijd te veel
    "and action!"

    en te weinig "cut"

    (Niet te stoppen als ik daar binnen geraak, en die van Hasselt is dan nog een suuuuuper grote)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.