Mangosoepje

De echtgenoot bekijkt me een beetje verontrust.
"Misschien ben je wel verslaafd" oppert hij.
"Eerlijk. Hoe vaak per dag surf jij wel niet naar je blog?"
Ik vind dat hij overdrijft.
Ik kijk best ook wel vaak naar andere blogs.
Bovendien vind ik dat de echtgenoot daarmee heel veel geluk heeft.

We aten ijs.
De echtgenoot en ik. Onder ons tweetjes.
Zo nu en dan een kleine stop in de "gezonde toer".

Want bij haar zag ik dit fantastisch receptje voor een nagerecht!
Leuk voor hem toch dat ik zo veel blog?



Omdat ik geen santen vond bij ons in de supermarkt gebruikte ik kokosroom en minder kokosmelk.  Ik denk dat het resultaat bijna hetzelfde is.


En lekker man, niet te geloven!
En feestelijk!

De echtgenoot vond het ook...








Reacties

  1. ja, de echtgenoot heeft echt veel geluk met zo'n ijverig vrouwtje dat gerechtjes klaarmaakt gevonden op andere blogs. En 'de gezonde toer' opgaan, dat is maar van korte duur geweest zo te zien. Lekker ziet het eruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die echtgenoten toch!

    Zopas ergens een meloensoepje gegeten. Dat smaakte ook. Maar jouw soepje ziet er extreem lekker uit.

    Zelf vind ik ook dat ik teveel tijd in het bloggen stop. En dan voel ik me schuldig want eigenlijk doe ik voortdurend mijn laptop open met de bedoeling om de lessen voor volgend academiejaar voor te bereiden maar zover geraak ik deze dagen niet.Bloggen is veel en veel leuker!
    (en de school-druk is er voorlopig nog niet...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik denk dat ik mijn ventje ook eens ga laten meegenieten van mijn blogactiviteiten in de vorm van dit lekker ogende soepje : mmmmmmm, mango, kokos, dat kan niet slecht zijn. Lang leve blogland ! Nog veel inspiratie gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat komt mij dat bekend voor, mijn man denkt ook dat ik verslaafd ben! Eigenlijk heeft hij wel gelijk, maar dat zal ik aan hem niet toegeven! Die mannen boffen toch ook dat zij zoveel lekkers krijgen! ;-)
    groeten, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Caroline dat je even op mijn blog komt kijken! Nogmaals bedankt voor dat fantastische receptje!
      Groetjes!

      Verwijderen

Een reactie posten

Fijn als je een reactie plaatst!
Ik lees ze met plezier!

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.